MARKO SEMEŠ: Kandidát na poslanca Európskeho parlamentu za stranu MAGNIFICAT SLOVAKIA

02.03.2014 10:00

Čo chcem dosiahnuť pre Slovensko v EU.
Marko Semes v Bruseli
Slovensko musí byť pre Europoslanca na prvom mieste! Ochrana rodiny a morálky musí byť pre Europoslanca jeho základnou agendou! Tu v Európskom parlamente je treba byť prítomný. Tu sa rozhoduje o bytí alebo nebytí! Budú nám odtiaľto diktovať nezmysly. Tu musíme zastaviť všetky útoky na rodinu, morálku a nezávislosť našej republiky!

Zastavme ich!
Politika v Slovenskej republike je vo veľkej miere ovplyvnená dianím v Európskej únii. Veci ktoré sa týkajú rodiny, detí a vzdelávania – sa prejednávajú hlavne v Európskom parlamente. Čo sa v Európskom parlamente uvarí, to sa skoro automaticky musí prijať v národných štátoch.

V našej hymne sú slová:

„Zastavme ich bratia, veď sa ony stratia“! Áno, zastavme ich, nech sa stratia! Naozaj potrebujeme „blesky hromu“ z druhej slohy našej hymny „aby sme sa prebrali“?!
Marko Semes
Nedám sa kúpiť
Vždy budem postupovať podľa kresťanských zásad. Nedám sa kúpiť alebo opiť lacným rožkom. V zásadných veciach budem vyznávať heslo: „Ani o krok späť! Treba ich zastaviť!“ Žiadne experimenty na ľuďoch, náboženstve, rodine, deťoch alebo ich vzdelaní. Financie vyplývajúce z tohto postavenia nie sú mojou prioritou. Tí ktorí ma poznajú, vedia, že kvôli tomu nekandidujem do Európskeho parlamentu. Z budúcich financií plánujem podporovať fungovanie našej politickej strany. Po týchto voľbách nasledujú naše regionálne a parlamentné. Dovtedy sa musíme perfektne zorganizovať! Teraz sa nám to musí podariť! Taktiež aj nabudúce v našich regionálnych a parlamentných voľbách! V Euro parlamente musíme rozhodovať aj my! Po dohode s vedením strany som bol na sneme nominovaný ako kandidát do volieb do Európskeho parlamentu. Prečo si na to trúfam? Hovorím po anglicky, nemecky a francúzsky. Nebudem mať žiadne problémy s komunikáciou s ostatnými v Euro parlamente. Viem ako „oni“ rozmýšľajú. Žil som tam, študoval som tam, pracoval som tam. Mám skončenú americkú univerzitu. Poznám prácu Euro parlamentu, jeho úskalia a taktiež aj úskoky. Hlasovanie podľa čísel, bez textu, neskoro dodané podklady, presuny alebo do očí bijúce neprávosti. Poznám osobne niekoľko členov Euro parlamentu a ich prácu – nielen zo Slovenska.

Emigrácia do Bruselu
Keďže nemáme deti, nemám problém „emigrovať“ na 5 rokov do Bruselu. Mám plnú podporu mojej manželky na túto prácu. Mnohí ľudia s ktorými sa stretávam či už pracovne alebo spoločensky pracujú na ministerstvách a iných úradoch v Slovenskej republike alebo na Európskej úrovni. Mám priamy kontakt s odborníkmi v rozličných oblastiach tak aby mi mohli dať priamu podporu a vysvetlenie pri zložitých odborných otázkach v záujme podpory slovenskej ekonomiky. Nemám žiadnu inú funkciu ktorá by ma odvádzala od práce v Euro parlamente.

https://www.semes.sk/